Klub-historie

Gudenaa-MC så dagens lys den 21. marts 2006 i Jagtforeningens lokaler i Langaa.

Fra start blev man enige om at kalde det et "køreselskab", men henover sommeren, kunne vi konstatere, at vi nok var nødt til at formalisere "selskabet" en lille smule mere.

Som følge heraf blev "Gudenaa-MC" officielt stiftet, ved en generalforsamling på Langaa Camping den 5. oktober 2006.

I to år, fra klubbens start i 2006 til nytår 2009 er vi heldige at et af vores medlemmer, samtig er indehaver af campingpladsen i Langaa, han stiller velviligt campingpladsens fællesrum til rådighed, for møder og foredrag.

Den 15-12-2008 indgik Gudenaa-MC aftale med kulturhuset i Langå om leje af et lokale hver onsdag i 2009.

Onsdag d. 7 januar 2009 bliver den første officielle klubaften uden andet formål end samværet. Start kl 19.00 til ca. 22.00 og derefter vil der være åbent hver onsdag. Dette vil så så også sige at vores ture starter herfra i den kommende sæson. Med dette tiltag vil alle vore arrengementer løbe af stablen i og fra kulturhuset/klublokalet.